petzanet.HR novosti
Prijava
|
Site
Web
Pretraži
Početna
Novosti
Edukacija učitelja
Studijski posjeti
Studijski posjet - Brisel - prezentacije
Studijski posjet - Brisel - snimke
Studijski posjet - London i Bradford
Radionice pedagoškog tima
Radionica pedagoškog tima – Plitvice
Radionica Plitvice - galerija slika
Radionica pedagoškog tima 02 - Durđevac
Radionica pedagoškog tima 03 - Split
Radionica Split - galerija slika
Prezentacija Sigurnost na internetu
SID u našim školama
Članci
Galerije
O projektu
Autori
Kontakt
Tijek projekta
Galerija učeničkih radova
Kurikulum
Cijeli kurikulum
1. i 2. razred
udžbenik za učenike
priručnik za učitelje
priručnik za roditelje
multimedija
poveznice
3. i 4. razred
udžbenik za učenike
priručnik za učitelje
priručnik za roditelje
multimedija
poveznice
5. i 6. razred
udžbenik za učenike
priručnik za učitelje
priručnik za roditelje
multimedija
poveznice
7. i 8. razred
udžbenik za učenike
priručnik za učitelje
priručnik za roditelje
multimedija
poveznice
Pedagoško-didaktički model
PPK
OŠ Mato Lovrak
OŠ Mladost
OŠ Popovača
OŠ Veliki Bukovec
Igre
Virtualna Učionica
Početna
- Novosti
Edukacija učitelja
- Studijski posjeti
- - Studijski posjet - Brisel - prezentacije
- - Studijski posjet - Brisel - snimke
- - Studijski posjet - London i Bradford
- Radionice pedagoškog tima
- - Radionica pedagoškog tima – Plitvice
- - Radionica Plitvice - galerija slika
- - Radionica pedagoškog tima 02 - Durđevac
- - Radionica pedagoškog tima 03 - Split
- - Radionica Split - galerija slika
- - Prezentacija Sigurnost na internetu
- SID u našim školama
- - Članci
- - Galerije
O projektu
- Autori
- Kontakt
- Tijek projekta
- Galerija učeničkih radova
Kurikulum
- Cijeli kurikulum
- 1. i 2. razred
- - udžbenik za učenike
- - priručnik za učitelje
- - priručnik za roditelje
- - multimedija
- - poveznice
- 3. i 4. razred
- - udžbenik za učenike
- - priručnik za učitelje
- - priručnik za roditelje
- - multimedija
- - poveznice
- 5. i 6. razred
- - udžbenik za učenike
- - priručnik za učitelje
- - priručnik za roditelje
- - multimedija
- - poveznice
- 7. i 8. razred
- - udžbenik za učenike
- - priručnik za učitelje
- - priručnik za roditelje
- - multimedija
- - poveznice
- Pedagoško-didaktički model
- PPK
- - OŠ Mato Lovrak
- - OŠ Mladost
- - OŠ Popovača
- - OŠ Veliki Bukovec
- Igre
Virtualna Učionica
Multimedijska igra "Sigurnost djece na internetu"
Odaberite temu na našoj gusarskoj mapi ili direktno za određeni nivo na popisu ispod.
Modul 1 za učenike 1. i 2. razreda OŠ
IGRA - MODUL 1 1.3. Pretraživanje: nije svaka jabuka slatka
Pomozi Luji prijeći cestu. Dječak Lujo pošao je u šetnju gradom do parka. Putem će se naći u nekim situacijama u prometu koje mogu biti opasne. Pomozi mu da sigurno prijeđe cestu i dođe do parka tako da odgovoriš na nekoliko važnih i ne tako teških pitanja.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 1 1.5. Zaštita osobnih podataka - digitalni trag
Sve što radimo na internetu ostavlja trag, zato treba biti oprezan. Odgovori na nekoliko pitanja koja čarobnjak ima za tebe, a usput se malo i poigraj. Tako ćeš naučiti kako se sigurno igrati na internetu.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 1 2.2. Pristojno ponašanje
Djevojčica Jana i dječak Rudi pozivaju sve zainteresirane, a naročito najmađe: Igraj se s nama i nauči kako se pristojno ponašati na internetu! Pristojno ponašanje jedan je od prvih mostova povezivanja stvarnog svijeta s virtualnim. Zašto ne početi igricom? Zadatak je zaista lak - treba pronaći pogreške koje je smotani Lujo napravio kad je pisao poruke. Kažu, na pogreškama se uči, zar ne?
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 1 2.4. Uzoran stanovnik u digitalnom svijetu
Znaš li kako se treba ponašati u virtualnom svijetu? Kako treba postupati s našim i tuđim privatnim podatcima? Kada, gdje i što se smije objaviti na internetu bez neželjenih posljedica? Koliko je sigurno svoje lozinke govoriti prijateljima? Do odgovora na ova i druga slična pitanja vodit će te sigurna ruka naše učiteljice Bete.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 1 4.2. Neznananac s druge strane ekrana
Svatko se ponekad nađe u situaciji koja nam izgleda sjajno, no nije uvijek sve kako se čini. Kako prepoznati i izbjeći moguće probleme, kako se sigurno i pravilno ponašati na internetu? Promotri ovih pet situacija koje će ti pomoću da dođeš do odgovora, a zatim riješi slagalice koje skrivaju važna pravila sigurnog korištenja interneta.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 1 4.5. Računalo može čuvati okoliš
Lena i Vid čiste svoju sobu i trebaju tvoju pomoć. Pomozi im razvrstati otpad u odgovarajuće kante. Čuvajmo okoliš!
Zaigrajte igru...
Modul 2 za učenike 3. i 4. razreda OŠ
IGRA - MODUL 2 1.3. Nije zlato sve što sja
U ovoj zanimljivoj igri možeš provjeriti svoju spretnost, brzinu i znanje o vodama tekućicama i stajačicama. Zadatak igrača je da odgovori na nekoliko pitanja i tako ujedno spasi blago od gusara. Prije svakog pitanja igrač skuplja zlatnike u škrinju. Da bi zatvorio škrinju, mora točno odgovoriti na pitanja. Ukoliko odgovori pogrešno, zlatnike odnose gusari.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 2 1.5. Čije je što?
Svidjela ti se neka pjesma, slika, fotografija, film i želiš ju preuzeti na svoje računalo. Misliš li da je to u redu, da je to sada tvoje vlasništvo jer si ti to pronašao/la? Pronašao/la si nešto što će ti dobro doći u izradi domaće zadaće, sastavka, referata? Smiješ li to iskoristiti? Znaš li kako? Odgovore na pitanja koja nam se svakodnevno pojavljuju saznaj u poučnoj igri "Čije je što". Eva, Lena, Dara, Vid, Lujo i Rudi glavni su likovi ove igre. Kao i sva djeca, znatiželjni su i imaju mnogo pitanja. Na pitanja o vlasništvu objavljenih sadržaja i zaštiti autorskih prava odgovore im daje mudri čarobnjak, stručnjak ne samo za magiju već i internet.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 2 2.1. Pristojno ponašanje - Netiquette
U ovoj igri osim znanja na kušnju dolazi i spretnost kako bi liku sačuvali dragocjeni život. Onoga tko uspije u tom riskantnom pothvatu, na kraju čeka i čarobna poruka našeg Čarobnjaka.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 2 2.3. Ispeci pa reci
Pristojna komunikacija osnova je našeg ugleda, a danas i onog digitalnog. Od davnina nas tome uče i narodne poslovice. Igrajući ovu poučnu i zabavnu igru odabiranja i sakupljanja riječi, učenici otkrivaju i dovršavaju neke narodne izreke i poslovice koje opisuju komunikaciju na internetu.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 2 3.2. Copy-paste, što dozvoljeno jest? - igra vješala
Pristojna komunikacija osnova je našeg ugleda, a danas i onog digitalnog. Od davnina nas tome uče i narodne poslovice. Igrajući ovu poučnu i zabavnu igru odabiranja i sakupljanja riječi, učenici otkrivaju i dovršavaju neke narodne izreke i poslovice koje opisuju komunikaciju na internetu.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 2 5.2. Šetnja gradom
U ovoj će te igri čarobnjak podsjetiti kako se možeš snaći i orijentirati u prirodi. Za tebe je pripremio lagan zadatak – da pronađeš parove slika koje prikazuju kako to učiniti.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 2 5.3. Rješavanje problema
Pronađi biser. Čarobnjak je otišao na odmor u toplije morske krajeve. Šalje ti razglednicu u obliku zanimljive i poučne igre. U ovoj igri zadatak igrača je da otkrije ispod koje se školjke skriva biser. Ako pronađe biser, mora točno odgovoriti na postavljeno pitanje.
Zaigrajte igru...
Modul 3 za učenike 5. i 6. razreda OŠ
IGRA - MODUL 3 1.2. Digitalni tragovi
Učeći o sigurnosti na internetu učenici spoznaju što su digitalni tragovi te da mogu biti pozitivnog ili negativnog karaktera, ovisno o tome kako se prema njima odnosimo. Kroz igru će shvatiti da je za njihovu budućnost važno kakvog će taj trag karaktera biti. Bacanjem kocke igrač se kreće po poljima za dobiveni broj. Neka polja skrivaju pitanje. U slučaju točnog odgovora igrač ponovno baca kockicu i ide dalje bez posljedica. Međutim, ako krivo odgovori na zadano pitanje trag mu mijenja boju i postaje vidljiv. Cilj igre je doći do kraja, a da stopala, tj. trag igrača, izgledaju kao i na početku igre. Da bi to ostvarili moraju točno odgovoriti na pitanja do kojih dođu.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 3 2.3. Riječi mogu povrijediti
U komunikaciji na internetu često u porukama pišemo kratice. Provjeri svoje poznavanje kratica na engleskom i hrvatskom jeziku uz ovu zabavnu igru spajanja parova.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 3 4.1. Ja imam dobru lozinku, a ti?
Lozinka je tajna kombinacija slova i brojeva koje ljudi koriste kako bi zaštitili svoje privatno vlasništvo. Učenicima će lozinke postajati sve važnije kako odrastaju. Kreiranje dobre lozinke sačuvat će im mrežne profile u srednjoj školi, ocjene na fakultetu i zaštiti će im bankovne račune kada budu odrasli. A zašto se ne bi do tada zabavili onim što im je sada najmilije – igrom? I to igrom u kojoj će spašavati blago od gusara ali ujedno i primijeniti sve što su o sigurnim lozinkama naučili.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 3 4.2. Poštuj svoje i tuđe osobne podatke
Podsjeti se zašto treba biti oprezan i promisliti prije objavljivanja osobnih podataka na internetu. Spajanjem točaka ujedno ćeš otkriti koji se lik skriva u zagonetki. Zatim pogledaj što se može dogoditi s nečim što objaviš na internetu.
Zaigrajte igru...
Modul 4 za učenike 7. i 8. razreda OŠ
IGRA - MODUL 4 2.1 – Digitalni građanin
Kao što je bitno kako se ponašamo u fizičkome svijetu, jednako je tako bitno kako se ponašamo u digitalnome svijetu. Da biste bolje razumjeli kako bi trebalo izgledati odgovorno ponašanje digitalnoga građanina (svaki je učenik koji svojim aktivnostima sudjeluje u digitalnome svijetu i digitalni građanin) i utvrdili koliko je vaše ponašanje u skladu s tim, samostalno ćete ispuniti upitnik. Na svako pitanje odgovorit ćete jednim odgovorom, iskreno, onako kako se vi najčešće ponašate u digitalnome svijetu.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 4 2.3 – Tko se kocka ugledom
Aktivnost treba pomoći učenicima da razumiju važnost promišljanja koje bi trebalo prethoditi objavljivanju te da, analizirajući objavljene sadržaje prema zadanim pitanjima, zaključe o mogućim posljedicama koje objave mogu imati na njihov ugled, ali i ugled onih na koje se mogu odnositi. Odabirom kocke odabireš jednu od mogućih situacija. Nakon toga čarobnjak će ti postaviti šest pitanja i dati vremena da na njih usmeno odgovoriš.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 4 4.1 – Prepoznaj jezik mržnje
Znaš li prepoznati jezik mržnje? Riješi ovaj kviz. Pročitaj priče. Odgovarajući na pitanja u kvizu moći ćeš prepoznati jezik mržnje i odabrati jedan od ponuđenih odgovora kao rješenje problema.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 4 4.2 – Znaš li na što pristaješ?
Internet nisu samo igre i društvene mreže. U moru informacija i aplikacija, znamo li čemu što služi? Svoje znanje o Internet aplikacijama svatko može provjeriti u ovoj jednostavnoj ali izazovnoj igri razvrstavanja logotipova.
Zaigrajte igru...
IGRA - MODUL 4 5.5 – Kad privatno postane javno
Znaš li što je barometar osjećaja? Procijeni svoje osjećaje prema događanjima koje ćeš pročitati na situacijskim karticama. Koliko te nešto pogađa ili ne pogađa? Osjećaju li tvoji prijatelji iz razreda isto?
Zaigrajte igru...